Gkya keske gitseydin canm 2 hafta yok doktorun
Doktorun gelene kdr devam et kendi doktorun gelince ona randevuna gidersin yine takipte kal komple biter anlayamazsn bebegi riske sokma bnmde büyk ihtimal idrarla kaçırıyordm suyu sınırdaydi 1 hafta sonraya gün aldk ameliyathaneye giderken de o son suyum sedyede sızdı hissettm onu doğuma girdigim icin sknti yapmadilar 2. Ye hamileym bunda da sızdığını düşünüyorm ekimin 1 ine randevum var öyle öğrenicem