Jfatmax korkma canım sağlıkla gelsin ben 2021 de oğluma doğum yaptım o zamanalar deli gibi su içerdim yani suyum azalmasın erken doğmasın diye çünkü yengem o yüzden doğum yapmıştı erkenden bende habire su içtim eşim su almaya yetişemezdi yani ona göre 34 de suyun azalmaya başladı demişti doktorum şok olmuştum 1.5 cm açılmam vardı turnusol ped falan koyuldu hatta doktor haftada bir nst ye falan bağlanacaksın demişti suyun şuan 9 5 ve 5 in altında olursa doğuma alcaz dedi bol bol dinlen demişti dayansın biraz daha dedi 36+6 da tekrar gittim suyum 5 e düşmüştü çatı muaynesinde uygun olsaydım o gece suni sancıyla başlatılacaktı doğum ama çatı kemiğin çok dar riskli olur dedi ertesi gün 37+0 da sezeryana alınmıştım normal doğum istemezsen söyle doktoruna istemiyorum diye ama suyun azaldığı için de kendini üzme bazen olucak olanın önüne geçilmiyo yani bir de neyden çok korkarsan o başına gelir sakin ol korkma sağlıkla gelir bebiş 🤲🏻🌸