sltn2686 ben de 22 haftadayım yaklaşık 7 kilo aldım. Normal kilomda hamile kaldım ondan kafama takmıyorum. Ben biraz fazla almış olabilirim ama bu postları gördükçe değişik hissediyorum. Hamile olup da kilo almayı beklemeyenleri ya da aldım diye üzülenleri anlayamıyorum. Normali bu haftalarda 5 6 kilo almak zaten. Rahim büyüyor, bebek büyüyor, plasenta büyüyor, göğüs büyüyor, vücut su topluyor hamileyiz ya sonuçta beklenmedik şeyler değil bunlar. Bebişlerimiz iyi olsun kilo verilir 🙋♀️