Meli özellerde dogum haftalarında yapıyorlar ağrı olup olmaması önemli değil diye biliyorum. Devlete gidiyorum herkes yaptırdım yazıyor diye sordun biz dogum başlayınca yapıyoruz dediler. Şimdi görüyorum ki yeniden devlet her konuda daha iyi... sağlık açısından.ozellerde gelenek olmuş çatı yapalım sonra bebegin kafası büyük çatı dar deyip hoppp sezeryana..