Esma-00 nazel123 ilkinde suyum azalmıştı o şekilde yatış verdiler sancı vs hiç çekmedim giderken suni sancıyla doğumumu başlatmışlardı 39+4 de doğurmuştum
Kelebegimmm Esma-00 ben de ilkini 40da dogurdum doktor bu sefer daha erken gele bilecegini soyledi.cok tesekkur ederim sorularimi cevapladigin icin.bebeginle birlikde saglikli huzurlu mutlu gunler gecirisiniz insaAllah🤗🤲🏻
Ahrez Kelebegimmm Bebek haraketlerinde azalma varsa sikinti olabilir diye dedim. Ilk gebeligim de ben de hastanede cekmistim sanciyi oglum karnimdayken kalp atislari cok yavaslamisti hastanede oldugumuz icin hemen mudahele edildi. Ikinci gebeligimde 4 saat evde cektim sanciyi cocuj hareket ediyor mu diye kontroldeydim hep. Hasteneye gittigim de acilmam 6cm olmustu bile🫠
Esma-00 Karanberkin merhaba 16 ay var 2. doğum olduğu için daha kolay oluyor inşaAllah sizinki de kolay olur 🙏🌸
Lovely77 Esma-00 Maşallah, Allahim size bagislasîn 🥰 nasil doguma aldilar nişan falan geldi mi ? Benim 33 té beri dogum riskim var suan 37 +3 hareketlendim yalanci sancilar arada gelip gidiyor ama her hangi bir sey yok şuan. Sizin nasil oldu
Esma-00 Lovely77 gece sancım başladı takip ettim aralığını ve sıklaştığında ve ağrı şiddeti arttığında hastaneye gittim gittiğimde 7 cm açılmam varmış suyum nişanım vs yoktu sonradan geldi hepsi o şekilde yatış verdiler sonra da sağ Salim kucağıma aldım darısı sizin başınıza 🌹