İlk hamileliğimde her şeyim özelde oldu bu ikinci gebeliğim 32 haftaligim 2 kere devlete gittim ne bebeği gösterdi ne kilo ne haftası ne bir ultrason fotoğrafı dediğiniz gibi jeli temizlemek için peçete vermedi üstum battı eşimi almadılar gerçi bebehi ben bile görmedim 😂 özelde böyle değil arada dağlar var özelde iki ekran var birinde sen birinde eşin görüyor tek tek anlatıyor gösteriyor kafası kolu diye ölçümlerini yapıp kaç kilo hangi haftada söylüyor sonra 3 boyutlu mu 4 boyutlu mu ne oluuor o bilmiyorum bebehi o şekilde gösteriyor ve yüzünü görüyorsun en güzel tarafida bu tabi sonra sana peçete uzatır silersin jeli haftan büyükse elinden tutup seni kaldırır doktorun tabi biri bedava diğeri parayla