Nazlihiilall merhabalar ,bende ilk keseyi görmek için devlet hastanesine gittim doktor araştırması tam anlamıyla yapmamıştım .
Aynı şekilde jeli temizlemek için ne peçete verme ne doğru düzgün anlatma yaptı . Keseyi karnımdan göremedi alttan muaneyle gördü 15 gün sonra gel kalp atışı için dedi ,tabi gitmedim doktor araştırması yaptım doktorumla tanıştım muayene ücreti 860 tl doğum 30.000 ama ilgi alaka ,anlatımı bebeğimi ve beni önemsediğini hissediyorum doktorumun saat kaç olursa olsun ulaşabiliyorum ve her soruma cevap alıyorum her zaman yanımda ailemden biri gibi 🥰🌸