Kumsal2606 aycaozkann biz De 29+1 olduk Çok zorluyor beni ağrılarım var sığmıyor içime Mide yanması cabası ay hızlıca geçsin sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşallah ❤️ Ben de kışın nasıl giydirebiliriz diye düşünüyorum ya var mı tecrübesi olann
Asminli aycaozkann bende insallah 5 kasimdan sonra yapicam ama arkada kızımi birakip ameliyathaneye girmek içimi urpertiyor nasil his edicegimi bilmiyorum
beyzanururey aycaozkann yok canım aynı korkular bende de var yalnız değilsin 😂 bir yanım zaman su gibi geçsin sağlıkla kucağıma alayım istiyorum diğer yanım içerideki hareketleri o kadar hoşuma gidiyorki hiç bitmesin istiyorum 😂😂
aycaozkann @"beyzanururey"gerçekten çok güzel duygular rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
minihanim-01 Merve32- aa benimde aynı,inşaAllah tüm anneler sağlıkla evlatlarına kavuşsun,ben bir an önce zaman su gibi aksın ve evladıma kavuşayım istiyorum,yüzünü de göstermedi bizim prensesimizz ondan merak ediyorum hep😅
Merve32- minihanim-01 amin inşallah valla ben de çok sabırsızlanıyorım bu hafta odasını hazırladık gelip geçip bakıyorum 😂🙈😍 bizimki gösterdi ama sürekli eli yüzünde yarım yarım falan görüyoruz hatta bazen eli yetmezmiş gbi ayaklarını da çıkarıyor kafasına 😂😂
2prensesmom_ Kumsal2606 benim evim doğalgazli değil şuan 2ci gebeliğim içine çıtçıtlı badi birde şu ince yıldız pijama diyorlar onlardan giydiriyordum üstüne de eşofman takimi veya tulum tam geliyordu
aycaozkann @"Kumsal2606″mide yanması sık WC ye çıkmaktan başka sıkıntım yok canım. Benim bi tecrübem yok giyimle alakalı hep takım aldım şimdilik tulum vs. İçlik tarzı şeyler giydiririz diye düşünüyorum
kadrsss 28+0 olduk bizde :)) sezeryan mı normal mi olacak ikisi için de çok korkuyorum 🫢 Kasım 25-3 Aralık arası demişti Dr umuz ama belli olmaz 🙅♀️ hala rahat hareket ediyorum hiçbir şeyimiz tam değil 🫣🫠
aycaozkann @“kadrsss”# bende korkuyorum pozitif doğum hikayeleri oku sürekli kötü düşünme hiç kötü olmasın ne düşünürsen o şekilde ilerliyormuş süreç