Tutaste_ hayır özel olarak bişey yapmadım sürekli bişeyler yedirmeye çalıştılar doğumdan sonra istemeye istemeye yedim süt olsun dediler. Sonra da iştahım açıldı ama neden ben doğumdan sonra hiç veremedim sonuçta bebek çıktı su gitti plasenta gitti insanda bir gram bile oynamaz mı üstüne giderek almaya devam ediyorum