Melike1001 ve minik bir tavsiye vermek istiyorum eğer ilk hamiliğinse(benimde ilk) mutlaka günlük tut, sadece randevudan randevuya olsa bile açıp bakıcağın bir hatıra olarak kalıyor. Ben başından beri her randevudan sonra veya aşermelerimden vs sonra yazdım Rabbim nasip ederse çoook uzun sürede devam ettirmeyi düşünüyorum. Belki ayda bir yazmam ama ne biliyim ilk ek gıdaya geçişini ilk emeklemesini falan not alıcam oraya mutlaka 🥰