Basak07c canım tiroid ilacı drunun verdiği ilaç. gebelikte kullanmazsan sorun zaten hiç tereddüt etmeden kullan yoksa bebeğin gelişiminde sıkıntı olur. ben senelerdir kullanıyorum. ve her ay mutlaka kan tahlili yaptırıp tsh, t3 ve t4 değerlerine mutlaka baktır. geçmiş olsunn.