Senaaaa_ gizemm0688 Benim de 19+4 haftalık bebeğim. Bana da progestan verdi. Normalde ilk üç ay verildiğini duymuştum. Şu an kullanmamızın bir sakıncası var mıdır acaba. Fitil şeklinde kullanıyorum ben
gizemm0688 Senaaaa_ bir sakıncası olsa neden versin ki.. bazen doktorlar sanki bebeklerimize zarar verecekmiş gibi hissediyoruz hamilelik hormonları sanırım. Bir de progestan bebeğin tutunmasını güçlendiriyor.
Dilaralav Gmzcngz kan sulandırıcı neden kullanıyorsun canım herkes için gerekli bişey mi yoksa sen kan değerlerinle ilgili olarak mı kullanıyorsun
Fatmadali Emineeyecioglu ay ben o 5. 6. Haftalarda sancılardan ölüyordum uyku haramdı resmen ve progestanı hem fitil hem iğne olarak kullandım şuan 13. Haftadayız geçen hafta iğne bitti artık sadece fitil :) çoğu gebe kullanıyor artık diz oldu o ya 🤭
Mucize-1 Emineeyecioglu bende 3 ay kullandım canım duruma göre kesiyor doktor bir kanaman falan olmadığı sürece korkma düşük önleyici diyede biliyorum
Aslaninannesi_ Benimde kaşık ağrım vardı ultrasonda kasılma gördü verdi bu fitili çok iyi geldi haftalarca kullandım
Eylul41 1hamle merhaba kalktiginizda beyaz akinti halinde geliyormu geri sabah birazi akiyor bende gun ici akinti oluyor normalmidir