Kızlar bugün 6. Haftamdayım ve doktor kontrolüne gittim, kalp atışlarını duyduk elhamdülillah. Fakat benim kasıklarımda ara ara adet sancısı gibi sancı oluyor doktor bunun için progesteron fitil verdi, aranızda bu durumu daha önce yaşayan varmı, sıkıntılı bir durummu?