Zeynep3542 bence almalısın madem boş odam var , imkanında varsa ne senin içinde kalsın ne de bebeğin sıkıntı yaşasın ben bebeğim doğmadan aldım odasını birde odama bambu beşik aldım.4 ay bambu beşikte yattı bahar gelince odasına koydum.Şu anda 4 yaşında bizimle uyumaya alışmadığı için sizinle yatıcam diye tutturmaz,ayrıca karanlıkta tek başına uyur Korkmaz.Bende büyüyen yatak ,dolap ve şifonyer aldım.Şu anda ikinci bir çocuğum olacak büyüyen yatağı bebeğe vermeyi düşünüyorum.Kızıma da aynı takımın tek kişilik yatağını alıcam artık daha rahat uyur diye bence büyük rahatlık