Zeynep3542 banada hep öyle diyorlar 28 haftalığım ben odasında ona bi dünya kurmak istiyorum suan anlamayacak ama zamanla farkedecek 🤗sepet beşik alacağım yanımda yatacak biraz sonra odasına alıstıracağım inşallah
2 hafta sonra gidip alacağım oturma odamı bozucam şimdiki mobilyalar hiçte bebek odası gibi değil uzun süre kullanabilir dolaplar gayet büyük ve kullanışlı anadolu yakasında erol mobilya var internet sitesinden bakabilirsiniz daha uygun ve güzel ordan alıcam bende