Tutaste_ numix cidden çok kötü . Ya kışa gelmese gene sıkıntı yok herşeyi masraf sana şuan 43 bin diyorsun e yol parasını nasıl yapınca hastane karşılasın ozaman
Aylaa123 numix doktorum suan birşey demiyor gidişata göre karar veririz dedi ama ne olcağı belli olmadığı için ben kendim geriliyorum net olsa en azından hazırlarım kendimi
numix @mervemurat16 rica etsem şehir etiketini kaldırır mısınız? Ben kendim gönderiye yazmak istemedim şehir ismi olsun istemiyorum