Kızlar ben küçük bir şehirde yaşıyorum ve kadın doğum konusunda bence çok zayıf bir yer. Özel hastanesi bir tane var ve kesinlikle orayı önermiyorlar. Hamileliğimin başından beri düzenli olarak bi devlete bir de özel kliniği olan doktoruma gidiyorum. Özelde ki doktorum doğumu bulunduğum ilde yaptırmıyor yakın bir ilde yaptırıyor ve sadece sezeryan doğum yaptırıyor. Devlette ki ise henüz doğumla ilgili bir şey demedi ama ilk gebeliğim olduğu için orda sezeryan olacağımı sanmıyorum.
29 haftalık hamileyim ve doğum yaklaştıkça stres olmaya başladım. Normal doğuma bünye olarak uygun değilim bence. Kan verirken bile gerilen birisiyim. Sezeryandan da korkuyorum ama en azından o an bir şey hissetmeyeceğim. Gerçekten napacacağımı bilmiyorum karar verip tek doktorla ilerlemek istiyorum artık. Bana akıl verin 🙏