Melosum34 Gokturkmom_ evet olabilir bende çok papağan besledim ama bağırmaları beni benden alıyordu ablama sahiplendirdim şuan kanka oldular ablamla 😅
Melosum34 Booksandcats tuşlu taraklar varmış onlardan mı kullanıyorsunuz bende ondan almayı düşünüyorum
Booksandcats Melosum34 eldiven şeklinde olanlardan kullanıyoruz diğer taraklardan korktu bizimkiler muhtemelen çok daha iyi oluyordur tarak şeklinde olanlar ama eldiven de iyi topluyor yine de 🥰
Melosum34 Htccndn tebrik ederim atmışsınız resim 😃😀bu ırklarda çok sinirlenme oluyor sanki hep gördüğüm zaman dişlerini çıkarıyorlar korkuyorum 🤣
Betuleva Melosum34 bizimki cok uysal. Bebekliğinde hastalık gecirdi yürüyemiyodu. Simdi iyi cok sükür. O yüzden uysal olabilir. Genelde biraz hırcın olabiliyomuş evet 😊
Htccndn Melosum34 aynen çok şükür öğrendim artık 😂 yok bu çok uslu bir köpek bunun tek sıkıntısı durmadan oyun oynamak istiyor 😂
Melosum34 Htccndn bizim kediciğimiz de oyun oynuyor sürekli ama mızıkçılık yapıyor o zaman oda hırçınlaşıyor tabi 😂
Htccndn Melosum34 ya tabi hepsi öyle oluyor oyun oynarken sizinkide scottish yada british olması lazım onlarda çok tatlı maşallah ☺️
Melosum34 Htccndn Scottish bendeki evet normalde çok sakin oluyorlar bizimkinin içinden canavar çıkıyor bazen 😂
Badehandekuzey Melosum34 bahçede yaşayan 2 horoz bi tavuk var sayılır mı😂 civcivken almıştım büyüdüler artık 🥰
Htccndn Melosum34 evet mesela oyuncağını alıp fırlatıyorum yakala kızım diyorum bana getiriyor verirken naz yapıp sinirleniyor 😂