Melosum34 Benim evimde şöyle bir bıcırık var adı şila ne kirasını veriyor ne mutfak giderlerini karşılıyor anca tüy döküp kendini sevdiriyor 😃işine gelmeyince de duymuyor sizin evinizde var mı işgalcileriniz 😂❤️
Badehandekuzey Melosum34 bahçede yaşayan 2 horoz bi tavuk var sayılır mı😂 civcivken almıştım büyüdüler artık 🥰
Booksandcats  anne baba çocuk üçlümüz var bir de haricinde bir kara kızımız daha var asosyal olmayı sevdiğinden fotoğraflarda bulunmaz pek 🤭
Melosum34 Htccndn ana sayfadan bildirimlere girdiğiniz yerde resim yükle yazıyor oradan kopyalayıp buraya yapıştırabilirsinizz☺️
Gokturkmom_ Melosum34 hahahaha çok bağımlı bana 😅 yavruyken almıştım şimdi vızır vızır konuşuyor 😅 bazen yanında bişey konuşmaya korkuyorum çünkü hafızası çok iyi tekte bile öğrendiği oluyor
Melosum34 Gokturkmom_ evet olabilir bende çok papağan besledim ama bağırmaları beni benden alıyordu ablama sahiplendirdim şuan kanka oldular ablamla 😅