Deletedmom411 Ben 😊 37+4 de normal doğum olacak inşallah pazartesi bebişim kilo almıyor ölçümleri geride diye erken doğacak :)
Deletedmom411 yamacinannesi valla bilmiyorum ki canım büyük ihtimal suni verirler 3 cm açıklık var, sancılarım çıkıyor nst de ama doğum sancısı değil
yamacinannesi Btugl benim saha zamanım vardı sezeryan olucak deyince özellikle 21 i istedim. Annemin doğum günü😂