mucizemgelsin61 beautifulgirl E nabıza düşüyor bide bana barkot vermişlerdi hastanenin sitesindende bakılabiliyormuş.. Biz bilemeyiz sonuçları genetik uzmanı bakıp değerlendirecek
beautifulgirl mucizemgelsin61 anladım canım ön sonuçlar için mesaj gelecekmiş telefona öyle dediler normal sonuç 4 6 hafta dediler ön sonuç yeterli olabilir dediler bize inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
mucizemgelsin61 beautifulgirl Hımmm anladım belkide benim düşen 2 sonuçta ön sonuçtur sizin dediğiniz gibi.. İnşallah canım ya iyi sonuçlar alalımda inşallah bi oh çekip rahatlayalım🙏 Allah yardımcımız olsun