Elwing6 Ben 5 haftaligim kasik agrisi disinda bir sorun olmadi simdilik..bulantilar sonra mi basliyor,olsa simdiden olur muydu?
Narindmr Elwing6 canım bende 6 haftalık oldu hala bulantı yok çok şükür sanki hamile değilim 😂 demek olmayacak bulantı. Bu dördüncü gebeliğim 2 tan oğlum var bir düşuk ama üçude aşırı bulantı ve kusma vardı
Rvyd Elwing6 benim sekiz haftadan sonra başlamıştı şuan 12 haftalığız 13 haftalığa az kaldı bulantılar devam ama beni çok rahatsız edecek kadar değil
Askkokuluyavrum Elwing6 ay gecen gün böyle bi post açtım herkes söylendi bacım bende de yok hic bişe bi belirti 😂 çok eğlenceli bir durum ama insan tedirgin oluyor 🤷♀️ Neden yok diye kese gördün mü kalp atışı 💓 falan
Elwing6 Narindmr aksine öküz gibi yeme istegi var 😆 hahahaha bir de tırsmasam dogumdan 😅 baska bir sey istemiycem
Hilalysr 4.haftamda başladı bulantılarım ve kasik ağrım. 8+5im hala bazı sabahlar oluyor. Bazen yemek bile yapamıyorum bulantidan. Ama herkeste farklı yaşanıyor bu durum tabi
Salihaaa Normalde 6.haftadan sonra başlar bulantılar 14.haftaya kadr falan sürer bazılarında doğuma kadar.ama herkeste aynı olmuyo mesele ben 8. Haftada falan mıde bulantılarım vardı ama sadece bulanıyodu şuan 16+5im.yediklerimi çıkarmaya başladm bu hafta. Onun için genellemeye bakmayın siz herkesinki birbirinden farklı
denizannee Elwing6 benim hiç bulanmazdı son 10 gündür fena haldeyim. Bi tanıdığım folik asitin bulantı yapabildiğini söyledi bugün. Bulanmiyoken keyfini cikar ☺
Sengulkrgz denizannee evet o mide bulantisi yapiyor o yuzden sabah saatlerinde degilde aksam yatmaya yakin icmeye basladim o iyi gelmisti
Eminekazar Herkeste ayni olmuyor ki canim. Ben hic yaşamadım mesela suan 14 haftalik oldu. Insallah yaşamazsin
Sengulkrgz 6 hafta basladi 9 hafta bitti...3 hafta mahvoldum mide bulantilarindan canim cikti...Allahtan cabuk bitti.Rabbim kimseye mide bulantisi yasatmasjn hamilelikte
Kubraceylan Elwing6 7 haftada başlamıştı 12 13 hafta larda bitmişti ama ara ara tiksindigim yiyeceklerin kokusunu hissettigimde bulantim olurdu