Sanal_koala00 benimde plansız gebelikti ve hemen hemen hamile kalma tarihimden 20 gün sonra röntgene girdim bilmeden. Omuz parmak ve diz kapağından öğrendikten sonra bu durumu doktorumlada paylaştım ya hep ya hiç dönemindesin bebeğin öledebilir, doğadabilir dedi tabiki o an ki iç güdüyle çok kötü hissediyorsunuz kendinizi sonra perinatoloji bölümüne gittim ve doktor direk 21 tane akciğer filmi çektirenlere bile biz kesinlikle bebeğine bir şey olur diyemiyoruz sadece riskli diyebiliyoruz dedi ve sen karnına herhangi bir radyasyon almamışsın hiçbir riskin yok dedi. Bu şekilde bir şey derse doktorunuz diye anlattım. Kendinizi kasmayın sakın hiçbir şey olmaz şimdi 5 aylık hamileyim 🙏🏻