Merhaba benim sat 24 Mayıs, şu an 15+3teyim. Benim de gebeliğim plansız oldu ve ben sıkılaşmak için EMS body pro denen bi cihaz var, karın ve iç bacağıma bağlanarak titreşim verilen bu cihazda arka arkaya 2 hafta önce 30 dk, sonra 60 dk seans aldım.(2 Temmuzda sanırım 5. Hafta oluyordu) Şimdiye kadar bi şey çıkmadı ama yine de tedirginim, ikili taramam da temiz çıktı. Ama elektrik dalgaları verilerek yapılan bi işlem olduğu için hala korkuyorum bi sıkıntı olur mu diye. Sizinki bence daha masum kalıyor bu işlemin yanında, inşallah bebeklerimiz sağlıkla doğar 🤲