Burcu-2634 Buse3555 bende 17/10 dan yattım hastaneye 34 haftalık olduk çoktan doğuma alacaktı doktor da bebeğin kilosu düşük diye durdu şükür haplar düşürdü tansiyonu uzun süre sonra ilk defa 12/7 yi gördüm
Kubraalp67 Ben de dün gece tansiyon yüksekliği sebebiyle gittim acile testler yapıldı çok şükür kaçak yok dedi doktor ama eve gelene kadar birkaç kere ölçüldü bakıldı düşünce eve yolladılar. Tansiyon ilacı kullanmaya başladım.
Nur1999 Burcu-2634 bende bugün ilk kez 12/8 11/8 gördüm birdaha çıkmaz inşallah gerçektn çok zor bi durum sağlıkla kavuşalım yavrularımıza
Anonimanonim Nur1999 bu değerlere normal diyorlar iki kere ölçüm yapıldı farklı günler sağlık ocağındaki ebe ve doktorumun hemşiresi benimde böyle çıkmıştı normal dediler
Nur1999 Neferut bu haftaya kadar benmde öyleydi ama stresten biraz oynadı bir kaç güne eskiye dönmüş olur inşallah
Neferut Nur1999 inşallah yağlı ve tuzlu şeyleri tamamen kes canım ben 14 leri görüyordum 1 haftadır beslenmeme dikkat ettim su an hep 12lerde gerçekten etkisi var