Hanımlar merhaba 33+3 haftalığım sabahtan beri düşmeyen tansiyonum var akşam üzeri acile geldim 16/9 diye yatış verdiler 24 saat idrar biriktirip takip yapılcak denildi. Bu haftalarda tansiyondan dolayı doğum yapan oldu mu? Herkes böyle giderse doktor alır seni sezeryana diyo daha çok erken ciğer geliştirici bile yapıldı korkmuyo değilim gidişattan.