Rabiamina basurdur büyük ihtimalle ilerleyen haftalarda daha sık oluyor benim 36. haftada çıkmıştı doğumda da ıkınmaktan baya ilerledi doğumdan sonra dikiş ağrısından çok basur ağrısı çektim 25 gün oldu doğuralı hala kabız olduğumda ağrı yapıyor kan akmışlığı da oldu bir kaç kere