Sirius22 üzülmeyin inşallah rabbim tez zamanda size bir evlat verir dualarım hep sizinle benim 10 ay olmadı stres kaynaklı en son tüp bebek yaptıracağım dedim eşime adet olunca gel dediler o ay erken adet oldum ve bayrama denk geldi gidemedim doktor bu ay da bir ilaç kullan vardır bu da bir hayır dedi aynı gün amcamın oğlu öldü ilacı doğru düzgün kullanamadım kontrole gittiğimde tek yumurta gelişti o ay ilk defa çatlatma iğnesi yaptı ve tuttu şuan kızım 1 buçuk yaşında ve ikinci kendiliğinden oldu doğumdan bu yana hiç korunmadık bir ay içindeki tek ilişkiyle hemde sende umudunu kesme hiç beklemediğin anda gelecek bebeğin inşallah