Sirius22 Çatlatma iğnesinin 15. Günü bugün ve fotoda çıkmayan ama gölgemsi bir çizgi var üç gündür yapıyorum hep çıkıyor iğnenin etkisi mi acaba [](
myangelson Sirius22 iğne etkisi kalmaz bugüne. Çizgi göremedim ben zaten demişsiniz fotografta görülmüyor diye yarın bir kan verin isterseniz en garantisi
SiriusAb Sirius22 Canım ümit vermek istemiyorum ama ben silik görüyorum. Markası ne testin? Predictorsa yanıltmıyor diyorlar ama bilmiyorum tabi
Hkgezer Sirius22 ilk çocuğum çatlatma iğnesi ile oldu 14. Gün Test yaptığımda önce silik bile çıkmadan 10 dakikadan sonra hafif gölge şeklinde çıkmıştı kan verdim ve ümit hiç yoktu bizde kanda 27 ile öğrendim inşallah vardır eğer varsa banada haber verirmisin dualarım sizinle iyi akşamlar ❤️
Sirius22 myangelson bende hiç heveslenmedim var gibi yok gibi zaten yarın adet günüm adet günü geçsin öyle kan vericem sonradan üzülmek daha kötü bekliyim kanla kesinleştiriyim en son adet olmazsam
myangelson Sirius22 zaten çatlatma ignesinden 14-17 gün sonra adet oluyor eğer negatifse gelir büyük ihtimalle
SiriusAb Sirius22 bilmiyorum ki canım predictor mu prodoctor mu ikisini de okudum postlarda ama yanıltıcı olur mu bilemedim. En mantıklısı yarın ilk idrarla bir daha denemek
Sirius22 SiriusAb aynen yarın adet olcam normalde zaten ki barsada testin daha koyu olması lazım kendimi kaptırmamam gerek
Sevdapl Sirius22 ben ilk gebeliğimi bu şekilde silik testle öğrenmiştim. Şimdi yine bu şekilde çıktı testim. Ayın 10 u adet günüm o gün tekrar test yapacağım. Bence var ama.
koza08 Sirius22 ben de çatlatma iğnesinin 16. Gününde yapmıştım bu şekilde çıkmıştı. Kan değerim 2 çıktı maalesef. Prodoctor kuruma çizgisi yapmaz diyorlardı ama beni yanılttı ne yazık ki. İnşallah siz güzel haberler alırsınız. 🌸❤️
Zeh-ra Bana var gibi geldii 🙈 ilk gebeliğimi böyle silik çizgi ile öğrenmiştim bende. Kan verin mutlaka idrarda varsa kanda da çıkar. İnşallah gebelik oluşmuştur sizin için dua edeceğim. Buradan bize de yazıp haber vermeyi unutmayin 🌸
koza08 Sirius22 baya belirti de vardı dedim ki tamam bu sefer pozitif. Hatta ilk kez pozitif hissettim yani. Çok yanılttı ne yazıkki. Ama silik çizgi çıkıp gebe kalan çok var. İnşallah sizinki onlar gibi olur. Güzel haberler bekliyoruz inşallah 🤗❤️