enfla bazen o kadar aşağıdaki sanki bacagını cıkaracakmıs gıbı aşadan🙆🏼 tam olarak hıssedenler bebegın tekmelerını nerede hıssedıyor acaba??
ozgyrs enfla daha çok kucukler ben 23. Haftaya girdim kasıklarımda ufak pıt pıtlardan baska bişe yok 😄
Merveee277 enfla 22.haftamdayım 20den beri her yerde geziyo diyebilirim göbeğimin sağında solunda tekmeleri atıyo geçiyo 😂
Tupbebegimm1 Doktora sormuştum bebeğin kafası yukarda ayaklAri asagida endişe edecek birsey yok dedi😊
enfla Tupbebegimm1 bnmde aklıma o geldı ama gecen hafta kafası soldaydı ayakları sağda ama ıkı gundur oyle bır kasıgımda hıssedıyorum ko sankı oraya vuruo dırek 🙆🏼 bı pozısyon degıssede rahatlasam
enfla ozgyrs aa bn ılk gebelıgım ama bn 17. haftada az az hıssedıyordum ama emın olamadım hıc artık eşim bile elini koyunca çok rahat hıssedıyor 🧿🤗
enfla Ftmskry olabılıyor o zaman bnmde son bı kac gundr cok aşagıda yukarı cıkarabılcek bısey olsa keskee 😂
eymeninannesii Ftmskry 18+6 yim dün akşam tam göbek deligimin oralarda hissettim 2 3 kez attı göbeğim bebektir dimi yaa heyecanlandım çok uyuyamadım gece
enfla eymeninannesii bebektr cnm bnce kucuk kalp atması gıbı oluo basta . 🧿🤗 sonra kuvvetlenıo bn bıde cıkolata yıodum bıraz sora sırt ustu yatıodum yıne hıssedıodum 🤗
Ireem7 enfla canım eskiden yazmışsın ama bebeğin yukarı çıktı mı sonradan ve hareketleri nasıl oldu bende 20 haftalık oldum.Genital bölgemin orda pıt pıt oluyor oda iki günde bir falan benimde aşağıda merak ettim. Görürsen cevaplar mısın