Simge22 Hanımlar merhaba 2-3 gündür kasıklarımdan belime bir ağrı giriyor çok fena gün içerisinde 3-4 defa oluyor 38 haftalık hamileyim yaşayan varmı böyle bir şey vajina bölgeme de bir sancı giriyor ansızın
Pelinaltnl Simge22 şimdiye kadar gördüklerime okuduklarım göre doğum baslayacak artık sanırım bu ağrıların süresini takibini yap yüksek ihtimalle yakın zamanda bebisine kavuşursun❤️ sağlıkla kucağına al inşallah
Angel161023 Simge22 bu ağrıyla doğuma gittim 🤣 sancı sıklığını not et sıklaştırdı zaman hastaneye git canım 38+1 de doğum yaptım
eliifyavuz00 Simge22 sizde benim gibi sabırsızlıkla bekliyorsunuz herseye acaba doğum mu diye Düşünüyorsunuz. 😀 inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kavuşuruz bebeklerimize.
sacmalamakizim Simge22 Bebek doğuma hazırlanıyor olabilir canım, gerçek sancı 5 dakika da bir girer, belden kasıklara aşağıya doğru iter. İlk kızımdayken 2 gece belime sancı girdi, gün içinde fazlalaştı ertesi gün doğum oldu. 🌸
Simge22 Pelinaltnl çok teşekkür ederim canım ☺️ inşallah yakın zamanda doğumum olur bebeğime kavuşurum ☺️😘
Kubraalp67 Ben 32+4 teyim az önce ani bir sancı girdi belimden bacağıma sonra da kasıklarıma olduğum yere yığıldım çok erken korkuyorum bişey olur diye. Doktorum erken doğum riskin var dedi ondan mı kaynaklanıyor bilemedim de.
Simge22 Kubraalp67 gün içerisinde tekrardan sancım olacak mı takipte kal canım birde ılık bir duş al bakalım belki geçer
Abbasova_gunay Kubraalp67 33haftalik olduk benimde erken dogum riskim var dun nisanim geldi bugunde sancilarim var doguruyorum galiba hadi Allahdan hayirlisi sag salim kucagimiza almayi nasib etsin Rabbim 🥹🥰🤲🏻
Simge22 Angel161023 ayyy şuan rahmime kasıklarıma baskısı çok fazla kaç zamandır bekliyorum gelsin gelsin diye beni şaşırtır gelir inşallah sıpa ☺️ Rabbim bağışlasın inşallah ☺️
Kubraalp67 Simge22 uyumuşum yeni uyandım geçti ama belimde ufak bir ağrı hâlâ var takip edeceğim bidaha olursa hemen acile giderim.
Simge22 eliifyavuz00 gerçekten her tuşa bastım diyebilirim dayanamıyorum artık ☺️ evimin neşesi gelsin istiyorum bakalım ne zaman gelecekler bebiklerimiz sağlıkla gelsinler inşallah ☺️😚
Simge22 sacmalamakizim bebek zaten tam doğum pozisyonunda doğuracağım demiyorum da bugün sabahtan kasığımdan assagiya doğru çok ağrı sızı vardı şimdilerde de belimde kasığımda artık ne olur bilmiyorum 😃😄
Kubraalp67 Simge22 var numarası arayayım aklıma gelmemişti sağolun. Şuan iyiyim bidaha olursa direkt hasteneye gideceğim
Simge22 Kubraalp67 hastanede çekeceğine evde daha rahat çekersin açılma olsada git eve sancin falan olursa gel derler büyük ihtimalle ben de son ana kadar evde geçirmeyi düşünüyorum sancıyı falan dayanamadığım vakit gitmeyi düşünüyorum
Kubraalp67 Simge22 benim daha çok küçük 32 haftalık daha 2 kilo değil bebeğim yaşar mı diye endişem var ondan yerimden bile kalkmıyorum korkudan ne kadar dursa kârdır diye.