Lylla Rabbim güzelce kavuşmayı nasip etsin. Doktorunuz en doğrusunu der tabi ama bende doktoruma çok güvendim hep normal doğumu destekleyen ve spora harekete önem veren bi doktordu. 22. Haftalarda platese başlamıştım ve 30 dk günlük yürüyüş. Yürüyüşleri hiç aksatmadım. Dışarı çıkamadığımda bile evde mutlaka yürüdüm tempolu odalar arasında. 32. Haftada bizim bebiş kanala yönelmişti baş geliş posizyonundaydı. Doktorum yürüyüşleri 10.000 adıma çıkarıyoruz dedi 34. Haftada. Sonra yine plateste bebeği kanala yönelten hareketlere devam ettim hurma ananas yedim ahududu çayı melisa çayı içtim. 38+2 de hafif kanlı mukus grldi o tıkaçmış aslında herkeste var ama herkeste o tıkaç illa açılacak diye bir şey yok. Su gelme olayıda yine herkeste olmuyor. Bende hep merak ediyordum doğumum nasıl başlayacak diye. Sancı ile hastaneye gitcem diye düşünüyordum hep. Evde ılık duş alırım falan. Ama benim öyle olmadı😄 sancım doğıma yakın saatlerde arttı günlerce sancı çekmedim şükür. Rabbim benimkinden daha kolay bi doğum nasip etsin tüm annelere 🤲🏻 şuan bebeğim 9 günlük oldu bile. Rabbim tattırsın zamanı gelince 🤲🏻