Kızlar sabah nişandan sonra şimdide suyun geldi. Ayağa kalktım birden çamaşırım ıslandı. Lavaboya gittim idrarımı yaptım yine kendiliğinden akmaya devam etti ve kanka birlikte aktı. Ped taktım az az geliyor yine hissediyorum. Hastane bize uzak olduğundan(40 dk) yola çıktık. Sancım yokk çok rahatım. Bakalım son durumum ne olacak. Dua edin kolayca doğurabileyim ilk bebeğimiz 🥰🌸