Nznss Zmom 37 haftalık belde ve kasık da ağri oluyor ara ara 16 eylül kontrol var çatı muayene yapılacak dar sa sezeryan olacak değilse normal doğum ne zaman geleceği belli değil hayırlısıyla sağlıkla doğsun başka bir şey istemiyorum
ilaydamom_ Zmom öyle valla saha dun 270 gün nasil geçecek diyodum. Şu kadarcık güne kaldık ama saatler durmuş gibi 🙂
Fatfatfat 37+0 iz bugün yarın kontrolüm var bakalım sanırım gün almamı isteyebilir doktorum. Gebelik tansiyonu mevcut
asozbo 37+0 suyumuz çok azaldığı için yarın planlı sezaryene gireceğim.. Dua beklerim güzel anneler ❣️
babysmommmm asozbo sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🥰bebeğin kilosu en son kaçtı. Haftalarimiz yakın benimde ağrılarım sıklaştı sezeryan için 38. Haftayı beklemeyecek gibi
Alya-veanne asozbo Allah yardımcınız olsun hersey çok güzel geçecektir sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻🌸
Zmom ilaydamom_ bende vallahi son 99 yazmıştım en son ne ara geldik hiç anlamadım sıcaklar bunalttı bu sene hepimizi neyseki Allah nasip ederse bitti sayılır
BusraaZeynep Zmom 36 oluyoruz yarın ve kafası hala yukarıda nefes alamıyorum çok zor özellikle geceleri felaket. İnşallah kolaylıkla döner doğum pozisyonu alır
Nzlelms Zmom 37+4 tteyim Çarşamba ilk nst çekilecek. Karında sertlesmeler oluyor, kaburga ağrım yemek sonrası devam ediyor. Hamileligim boyunca hiç kusmadim mide sorunu yaşamadım. Bu günlerde yemek sonrası mide bulantısı oluyor.