Zmom Ay kızlar haftalarınızı yazın beraber bekleyelim kimler doğuruyor kimlerin bebişler inatçı çıkacak bakalım🫠 Ben 38 haftadayım bebem rahat gelcek gibi durmuyor🙂↔️🥴
alinsmom_ Zmom 38+7deyiz 36da makat gelişe döndü bekledik belki tekrar döner diye dönmedi nazlı kız🥲 Salı günü planlı sezeryan olacağız🥰
Ars2223 Zmom 37+5 düzensiz sancılarım var 2-3 haftadır 1 haftadır da 2 cm açıklıkla geziyorum benim nazlı kızım bu gidişle haftasını dolduracak 30..haftadan beride erken doğum riskim vardı
Simge22 Zmom bizim bebiş de 38 haftalık kasığımda belimde sancılar oluyor bakalaim ne zamana gelir bilemiyorum 😄☺️
Zmom alinsmom_ ay ne demek pazartesi tanışacaksınız çok heyecanlı😍 bizim normal belirsizlik yoruyor ve yatıp kalkmak artık çokkkk zor
Zmom Kızlar postu gördüğünüzde gelin haftalarınızı yazın. Doğuma gidecek olanlar da yazsın dua edelim birbirimize inşallah.🥹 Ben 38 de doğururum diyordum ama tık yok sancılarım bile nadir oluyor sadece yatıp kalkarken canım yanıyor o çok zor.
Mavispembis1_ 37+5.. karnım inmedi bence ama her gün sık sık kasılmalarım oluyor 2 haftadır böyle, nefesimi kesiyor resmen 🥹
prenseshanim999 38+2 kasilmalarim oluyo ama nst sanci cikmiyor ve acilmamda yok oglum olacak. Rahat 40 haftayi bulacak gibi duruyor 😄
Zmom Ars2223 yok gelmek istemiyorlar gelen de erken geliyor keyifleri nasıl isterse😂 e anne de ağırlaşıyor doğsunlar artık vallahi yatıp kalkmak çok zor
begum-m Zmom 37+3 ama fazla beklemez gibi 35. Haftadan beri evde yatmalı geçiyor çok aşağıda bizim kız 🙈sağlıcakla kavuşalım hepimiz🧡