1anne2bebe Kışlık hazırlık neler yapıyorsunuz kızlar ? Ben buzluğa Menemen yaptım , taze fasülye koydum. Patlıcan biber kızartıp koydum. Vişne koydum. Birde Madımak koydum.
Balkizannesii8875 1anne2bebe Karniyarik koydum dolma sardm dolaba patlıcan kırmızı biber koydum mısır çorbalık buğday mısır birazda börek fln koyucm.Ama aklımda bsy var hazır baklavalık yufkadan tatlı için hazırlasak dondurucuya koysak bsy olmadı olur mu?😀
birkizannesi21 1anne2bebe sade menemen yaptım kavanozlara öyle daha çok işime yarıyor birde jalapeno turşusu yaptım. Buzluk içinde karnıyarık yaptım kırmızı ve yeşil biber doğrayıp koydum vişne koydum dolmalık biber koydum domates doğrayıp koydum biberi az yağda kızartıp koydum kahvaltı için güzel oluyor aklıma gelenler bunlar. Rabbim huzurlu ve sağlıklı günlerde yemeyi nasip etsin inşallah
Kupss 1anne2bebe Konserve, acı yeşil biber, kırmızı biber, taze fasülye, karışık kızartma, börek, söğürme koydum. Karnıyarık ve buzluk kurabiyesi yapıp koycam daha
1anne2bebe Balkizannesii8875 valla ben kabak da doğrayıp koydum. Minik minik sebze çorbası için güzel oluyor
SanBMom Bu sene ben hiç bişi yapamadım ya sadece 4 5 paket taze fasulye 3 paket barbunya yaptım sos falan hiç elim değmedi
1anne2bebe birkizannesi21 jalapeno bende yapmayı düşünüyorum. Turşu yapılacak daha. İş çok. Patlıcan biber kızartıp koydum birazda. Biber kuruttum.
birkizannesi21 1anne2bebe aynen bitti bitecek diyorum ama bitmiyor 😒çünkü daha ev temizliği var Ekim başı doğumum var Allah nasip ederse artık bakalım
1anne2bebe Kupss kurabiye bende düşünüyorum. Birazda sigara böreği tepsi böreği yapmayı düşünüyorum. Çocukların beslenmesine iyi oluyor
mcansu 1anne2bebe patlıcan koydum bende yarısı karnıyarık için yarısı közlenmiş olarak taze fasulye barbunya bamya koydum süt mısırı koydum kızılcık koydum bolca domates koydum kırmızı biber közledim koydum doğuma kadar da yemek ikramlık olarak bir şeyler koymayı düşünüyorum
mcansu Balkizannesii8875 Starbucks cookie sarma içli köfte poğaça pizza börek haşlanmış bakliyat profiterol bazlama gözleme pide köfte yapıp çiğden koyuyorum mantı fellah köftesi bunları stoklucam normal zamanda da hep yaparken fazla yapıp atıyorum
kubrabayraktarr Bende dolaba barbunya sarma biber dolması karnıyarık vişne mısır doğranmış biber çörek içli köfte taze fasulye köz patlıcan biber koydum konserve kızartma ve yağlı biber yaptım eriştem ve kuru sebzelerimde var geriye menemen turşu kuru biber dolması ve çorbalık domates atmak kaldı
Balkizannesii8875 mcansu Maşallh ya baya yapiyo msnn 😀 Hazir baklavalık yufkadan tatlı yapıp koysam sence durur mu bide pişirp mi koyuyum hazırlayıp mi koyuyum bı bilgin var mı?
Deletedmom_116 1anne2bebe menemen Ve közleme dışında koydum çok şeyi Sebze satıyoruz bize sıra gelmedk😂😂en son kalanlar bize galiba