mothercup kızlar bende ayın 10 da yumurtlama oldum ovilasyon testinde o gün dergerlemdiremedim ertesi gün aşırı kaşık ağrım oldu çizgi hafif silinkti ama kasıklarım çok ağrıdı sanırım o gün çatladı o günü ve ertesi günü değerlendirdim bakalım inşşallah hayırlı haberler alırız