alinsmom_ bel ağrısınıda ilk iki gün yaşadım. Düzenli ağrı kesici verdikleri için ara ara çok ağır geçti. İlk gün anestezi etkisiyle geceye kadar insan bir şey anlamıyor gece başlıyor ama o ağrı. Gece ağlaya ağlaya lavaboya çıktım yerimden doğrulamadım. Ama ben inat ettim tek kalkıp tek yürüdüm hep ilk yürüme dışında o yüzden sanırım 2. Günün sonunda bir şey kalmamıştı. Şimdi dikiş yerlerim sancılıyor sadece oda bebeği kaldır emzirden dolayı baskı yiyorum sanırım o yüzden