01ninoo 3 ay önce İlk sezaryenimi oldum. İyi ki sezaryen olmuş diyorum. Evet her doğum hikayesi farklı ama sonuç aynı bebeğine kavuşmak. Acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen abartılacak feci şekilde bir ağrı yaşamadım. Etrafımdaki herkes yürüttüklerinde muhakkak yürü açılırsın dedi ve gerçektende beni ilk yürütmeye başladıklarından itibaren kendimi zorladım 2 saatte bi koridorda 15 tur attım. Gece oğlumu kucağıma alıp yürüdüm o şekilde gazını çıkardım. Eve çıktığımda da. Gerçekten vücudun rahat toparlanması ve ayaklanması için en önemli şey yürümekmiş. Bir de sizin gazınız olacak ameliyat sonrası ilk sıvı olarak çorba içtikten sonra bir çay kaşığı çörek otunu suyla yutun ayağınızı 1 dakika çıplak yere basın gazınız hemen çıkıp katı gıdaya geçeceksinizdir tavsiye ederim.