Ayguness Ekim 15 doğum tarihi gözüküyor bebişimde kız ama iki cm açılmam varmış ne zaman gelecek çok heyecanlanıyorum 🥲🥲🥲
Ahsennurr Kızlar benim doğumumda Ekim 23 şuan 33 haftalık hamileyim pazartesi doktora gidicem çatı muaynesi yapar mı ve nst hangi haftada bakar bilginiz var mı
Bimuallime4 Ahsennurr ben de 33 haftadayım . Bu hafta kontrole gittim .çatı muayenesi de yapmadı . Ama ben sezeryan olucam ondandır. Nst ye de sokmadı 34 de sokacakmış
Meriiiyy- Benim de ekimin 15 olarak doğum gözüküyor ama çatı muayenesi yapılmadı bana , doktorum şuanlık bi problem yok normal doğuma uygun diyor dendi .Bana neden çatı muayenesi yapmadılar acaba
busra2021emir Ays-0 benm ilk gebeligimde doktor normal doğumu destekliyorum sancin olursa geldiğinde bakarım catina demişti oylede oldu suyum geldi gittim o zamn bakmislardi 39 haftalikken her doktor bakmıyor bakanlardan 37 38 gibi bakıyor uyarı vermemek icin
Tutaste_ Ays-0 bende korkuyorum da valla bebege bakma konusunda uyku düzeni konusunda öbür türlü rahatım yaa
Defne112 Benimki sezeryan 32 haftayim ama ultrasonda 33 gozukuyo hangisine göre gün verir acaba 35 de gel gün vereyim dedi ama
Nes7616 Benim 17 Ekim görünüyor 40. Haftaya göre hesaplandığı için ama çarşamba 35 te kontrolüm var bakalım sezeryan günü verecek mi (2. Zorunlu) Muhtemelen 5-6 ekime verir diye düşünüyorum keşke kendiliğinden doğsa gelse ssvd yapsam yanlışlıkla 🤣
drn5410 Nes7616 ahaha bende bazen bu kafaya giriyorum alta çok baskı yapıyor fırt diye çıksa da ssvd olsa yanlışlıkla diyom😆