Merhaba güzel anneler ;
Kaç gündür paylaşmayı düşünüyordum ama bi türlü vaktim olup paylaşamadım şimdiye kısmetmiş normal doğumdan korkan anneler için paylaşmak istedim belki sizi bi nebze rahatlatır benim hikayemde💙
38+6 da doğum yaptım akşamında biraz sancım vardı ama doğum sancısı olduğunu düşünmedim çünkü ilk doğumumda doğum sancısı çok zor geldi suni sancı bağladıkları için muhtemelen aklımda çok daha zor olarak kalmış ve tabi annemde Salı günü gelecekti doğumum için henüz daha pazartesi sabahı diye o gün doğum yapmak istemedim psikolojik olarak hazır değildim eşimin ailesi de şehir dışındaydı henüz onlarda gelmemişti yalnız olmak korkuttu beni ve doğum sancısı olmadığına emindin akşamında eşimle yürüyüşe çıktık ara ara gelen sancılarım vardı ama yalancı sancı diye üstünde pek durmadım neyse eve gelince uyudum sabah 4.20 gibi nişanım geldi eşime söyledim ama nişan gelir gelmez hemen doğumun başlamadığını da bildirdim belki bir kaç gün sürer bir hafta bekleyen bile var dedim eşim iş yerinden izin almayı düşündü gerek olmadığını söyledim 5 gibi kızım uykusundan uyandı yanıma geldi o gelince kasığıma bi ağrı saplandığını hissettim şiddetli bi ağrıydı ama belimden vurmadığı için onunda yalancı sancı olduğunu düşündüm fakat sancıların düzenli olduğunu görünce nolur nolmaz diye bi duş alayım dedim kişisel temizliğimi yaptım ve duşa girdim valizimde bi kaç eklemek istediğim eksiklerim vardı onları tamamladım saat 6 gibi sancıların sıklığı iyice arttı sancı sayarda sancıların 5 dk da bir geldiğini farkettim ve uygulama bana hastaneye gitmem için hazırlanmam gerektiğini söyledi doğum olabileceğini artık iyice kabullenmeye çalıştım evden bütün eşyalarımızı aldık ve hastaneye doğru yola çıktık ama bu arada sancılarım daha da sıklaştı arabadan inerken asansöre binerken sancı geliyor ve olduğum yerde kalıyordum yarım dk kadar o şekilde hastaneye gittik 7 gibi hastanedeydik be nstye bağladılar sancımın var olduğunu görünce muayene ettiler ve 7-8 cm açıklık olduğunu söylediler ben şok oldum tabi nasıl bu kadar kısa zamanda bu kadar çok açılmıştı 😳 ilk gebeliğimde 8 saat sancı çekmiştim üstelik açılmam olmamış suni sancı ile açılmam ancak olmuştu ve onda 40+0 da doğum yaptım bunu da o şekilde olur diye düşündüm ama doğuma daha 8 gün vardı neyse ebe doktorumu aradı ve 8 de doktorum geldi geldiğinde 9 cm açıklık doğru doğuma dedi ve yatakta suyumu patlattı işte buraya kadar her şey çok güzeldi 😅 burdan sonra biraz sıkıntı yaşadım masaya çıktığımda sancı ile beraber ıkınmamı istedi ama olmuyordu ıkınma içten gelen bir istek bende gelmiyordu korkuyordum yanımda eşim ve kızımdan başkası olmaması ve kendimi 39. Haftaların sonuna doğru doğum yapacağımı düşünmem psikolojik olarak beni kendimi hazır hissettirmedi ve masada ıkınamıyordum yani ıkınsamda bebek çıkmıyordu bir de bebek hala yukarıdaydı kanala inmemişti karnım inmemişti o yüzden ıkınsamda kolay çıkmadı ebelerden yardım istedi doktor iki kişi desteğe geldi karnıma bastırdılar sancı geldikçe ama yine olmuyordu boğazım acıdı ve kurudu bağırmaktan sanırım korkumdan doğurmak istemedim bile sancı geldikçe ıkınmaktan korktum bi kaç sancıyı dinlenerek geçirdim fakat bu zaman zarfında bebek kakasını yapmış doktorum artık kuvvetli ıkınmazsam bebek için tehlikeli olacağını söyledi tabi bunu duyunca ben bi cesaret ebelerin de yardımıyla son ıkınmada çıkardım ve rahatladım doğumhaneye girdiğimde saat 8.00 di 8.25 02.09.2024 de bebeğimi kucağıma aldım çok şükür 💙 darısı doğumu bekleyen tüm hamişlere olsun inşallah çok daha kolay bir doğumunuz olması dileğiyle 💙