Yesilnur tam olarak ne zaman başladı hatırlayamıyorum çünkü biz ilk kaşınmaya başladığında doktorlar hep alerji, ürtiker, egzama vs dedi o yüzden tedavi geçikti. Tedaviye xabionla başlayı kurtulmamız toplam 3 hafta falan sürdü o da sanırım 2023mayıs başında başladık, mayıs sonu kurtulduk. İlk kürü sürdük yıkandık bir hafta sonra bir daha sürdük ettik derken zaten ilaçlanma evresi ortalama 2haftayı buluyor ilaçlanma faslı bitince bir hafta sonra vücudumuz kendine gelmeye başladı