Zuhal_Y Yesilnur oncesinde dr kukurtlu kremlerini surdu 2 gun ustunde durdugu halde gecmedi kasinti devam etti .aslinda krem iyilesmeyi uzatti gibi. Krecli suyu hatirladigim kadariyla 2 gun s ama mithis bi rahatlama oldu vucudunda sonra aabah aksam 2 gun devam ettii . Kasinma bitene kadar surebilirsnz. her surmek istedigimizde taze suyu hazirlmaniz gerekiyor
Dilek_04 Ahmerrr ay çok sevindim. Benimde vücudumda kaşıntı var ama nedir bilmiyorum umarım bebeğime geçmez
1Ali Dilek_04 uyuz da lezyon çıktığı zaman öyle kaybolmuyor illaki anlardınız emin olun, gece yatarken sıcaklayınca falan inanılmaz kaşıntı yapar uyuz, uyuyamazsınız bile kaşınmaktan yinede içim rahat etsin derseniz doktora gözükün mutlaka
Dilek_04 1Ali başta öyleydi yatağa girince kaşıntıdan uyku zehir olurdu şuan öyle değil ama banyo yapınca çok kaşınıyor
1Ali Dilek_04 o zaman mutlaka sağlık ocağıda olsa doktora gidin, ilerledikçe tedavi süreside uzuyor maalesef
Dilek_04 1Ali cildiye de randevu bulamadım yoksa giderdim . Sağlık ocağı birşey yapar mı pek sanmıyorum da kesin cildiyeye git der ilaç fln vereceğini bilsem yarın da gidebilirim
1Ali Dilek_04 ilaç yazıyor uyuz mu değil mi anlar en azından, uyuz derse eğer ki inşallah değildir onların önerdiği pek işe yaramıyor yazarsanız eğer ben size kendi kullanıp kurtulduğumuz ilacı atarım
Dilek_04 1Ali çok teşekkür ederim ben giderim o zaman. Siz ilacı bana atın size zahmet yanında ismi bulunsun gidince isterim
1Ali Dilek_04 reçete edilmiyor maalesef ilaç eczaneden direkt alabilirsiniz, evde sadece eşinizle siz varsanız bir kutu yeter
Dilek_04 1Ali çok teşekkür ederim eğer uyuzsa bunu kullanmam gerekiyor . Değilsem kulanmiyim değil mi ? Bide ben emziriyorum kullanabilir miyim
1Ali Dilek_04 uyuz değilseniz kullanmanıza gerek yok, gittiğiniz doktora bir sorun emziriyorum kullanabilir miyim diye, ona göre ilaç yazar belki. Hamileler kullanmış ama yanlış bilgi vermek istemem
Gull_144 Yesilnur benim tam 1 sene sürdü izleri hala vücudumda kıyafetleri yüksek derecede sirkeli suyla yıka ben önce suda 1 gece bekletip elimle yıkayıp sonra makinaya atıyordum özellikle çarşafları 2 günde bir yıkamalısın daha kötüye gitmeden bütün önlemleri al