Trilecee Sedabadak hamileliğim 3. Benimde en kolay sürecimdi şimdi doğurmak üzereyim.ama psikolojik olarak beni yerle bir etti yani sürprizdi ben istemedim hiç hala doğurcam korkularla doluyum 2 yavruma yetebilcemmi gibi gibi
Trilecee Sedabadak benimde öyle 2 çocuğunda okulu var sabah erken gidicekler alıodum götür getir hiçbişe yapamıcam bi süre
68pembemavi01 Sedabadak 5 yaşın da kızım var 3 yaşında oğlum var 33+4 haftalık hamileyim nasip olursa inşaAllah ekim de doğacak🤲💖
Umutu Benimde kızım 9 yaşında oğlum 5 buçuk yaşında 26 haftalık hamileyim açıkçası doğmadan bilemeyiz ama umarım zorlanmayiz
Badehandekuzey Sedabadak kıskançlık olacağını sanmam ama oğlum biraz inat oda zamanla düzelir inşallah