Sedabadak bana zor oluyor ne yalan söyleyim 🤦🏻♀️ kendim istedim kızım 5 oğlum 3,5 filan yaşında araları az devamlı didişiyorlar benimde işim çok oluyor yoruluyorum. Kızım anaokuluna başladı özelde tüm gün gidiyor oğlum akıllı tekken ama bebek doğunca nasıl olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bide Buda erkek belki ikisi aynı cinsiyette anlaşır. 19 haftalığız bu arada ♥️