gizzzy AysegulAlper Evet kalp atışını geçen hafta cuma dinledim. Yarın yine kontrolüm var hayırlısı olsun. Ama hiç bir şey yok hamile değilim resmen...
Hikoo AysegulAlper 8+1 bende kendimi hamile gibi hissetmiyorum ve bende korkuyorum kasik agrilarim benimde gecti
Ozkus esractn 8 hafta 2 ay değil midir ? Yanlışım mı var? 2 ayı devirdik. 12 haftalık bir şey 3 aydır var demektir. Yanlış mıyım ??? 8 hafta olan bir şey de 2 aydır hayatımdadır. Ben bu yönden hesaplıyorum.
gamzeyusufemir AysegulAlper bende 8haftaligim haksizlik sabahlari bulantim oluyo kusmam yok ama bende sanki hamile degilmisim icimde bisey yokmus gibi geliyor 2.cocugum ama ilkmis gibi 😘hep görmek istiyorum ulstrasonda merak ediyorum