Sahile 8+4 hafta oldu hamileliğia ama psikolojik olarak bitiğim kusuyorum çok fazla halsizim sol kasığım özellikle hapşırınca öksürünce çok ağrıyor karnım çok ağrıyor , ama yine de bebeğimi hala hissetmek için erken olsa da Kuzum orada ve o benim Mucizemm 😍🙏🏻