elif123keslr 32+6 yım ve anlattıklarınız aynı bende de var üstüne ekleyebilirim bide, fazla yürüyemiyorum vajinama baskı ağrı yapıyor yürürken taşlaşıyor karnım, durduğum an tekmelere başlıyor, belim sırtım kopuyor,tuvaletim olunca da sol kasığımın orası ağrıyor zor yürüyorum öyle olunca, fazla oturamıyorum sürekli uzanıyorum ayakta kalmak istemiyorum, çok tembelleştim resmen yürümek dahi istemiyorum, ne olduysa 28. Haftadan sonra başladı bana ya ondan önce asla hamile gibi değildim ama çocuğum için değer diyorum 🥲🥹🫶🏻