elif123keslr 32.haftam bitmek üzere 33. Haftaya geçmek üzereyim halsizlik idrar sık çıkma bebek hareketlerinde çok hareketlilik nefes nefese kalma terleme olması normalmi aranızda yaşayan varmi benm gibi ha bide 32 den sonra zman hiç geçmiyor sanki
Cansu-2600 elif123keslr Ben 33+4 haftalığım aynı sikayetlerim var bazen tuvaletten çıkıp salonu gidip oturmamla tekrar tuvaletimin gelmesi bir oluyor 🙈 bebek zaten durmuyor hiç maşallahı var. Bide aşağı indiği için vajinama baskı olduğu oluyor sancı giriyor merdiven çıkarken sanki saatlerce kosmusum gibi hızlı yuruyemiyorum zaten 😁
iremsevinc elif123keslr 33+3 ten selam 😀 dediklerinin hepsini yaşıyorum hareketler bi çok sert bı yok gibi dün mesela çok duzensizdi ondan önce içimde maç vardı yalancı sancılar cabası zaman geçmiyor 10 ekim gün aldık
Maviss718 Ben 35 haftalığım ama 32 den beri aynı problemleri yaşıyorum. Gayet normal canım . Evet zaman hiç geçmiyor heyecanlıyım sağsalim alalım kucağımıza inşallah 🙏 İsteyen herkesede bu güzel duyguyu yaşatsın 🥰
elif123keslr Maviss718 amin insalha hepimizin rabbim yavrularımızi sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucagimiza almayi nasip etsin inşallah
Htccndn Bugün 33 haftalık olduk bizde aynı şeyleri yaşıyorum bugün temizlik yaptım su içinde kaldım yani sanki varya üstümden kovayla su döktüler bide 32 haftalığa girdiğimden belli paşam çok hareketli inşallah hep böyle gider diye umut ediyorum 😂
elif123keslr Htccndn evet ya gerçekten ufak bisey bile yapsam dediğiniz gibi su gibi akıyo nerde oturuyor sunuz bide şu Eylül ayını bi atlatsak hala yaz gibi nemli bide iki canlı oldumuz için 2 kaft vücut isimiz oluyo
Ahsennurr Edsn aşırı acıkma 32 den beri bende de var gece aç kalkıp yemek yiyorum dedim stresten kendim mi öyle hissediyorum diye ama normalmiş
elif123keslr Tugba220 sizinle aynı gidyoruz 32+5im bende bel sırt tuvalete sık çıkma vs bende korktum endiselendim erken doğum olcak yoksa die bu belirtiler doğuma yakın oluyo diyolar endiselendim bende ama öyle değilmiş normalmiş vücudumuz bizi doğuma hazirliyormus
elif123keslr Cansu-2600 aynı şeyleri yaşıyorum inanın valla bnde doğum mu başladı die endileseniyodum o yüzden burdan yazıp bilgi almam güzel oldu😊👍 33.haftama 1 gün var gecmeme uykularım harap oldu 2 gündür bide dediginiz gibi bebek de hareketli yoruyo beni 😊
Ahsennurr Cansu-2600 Aynı şekilde bende de oluyor tuvaletten çıkana kadar yeniden tuvaletin geliyor hamilelikte en çok neyde zorlandın deseler bunu söylerim
Cansu-2600 elif123keslr Mesela dün gece miğde yanmasından dolayı uyuyamadım hiç bişey bazen işe yaramıyor ne şurup ne soğuk süt ne soda uygulamaya göre son 44 ama ne olur ne biter bebiş ne zaman gelir bilmiyorum. İçime doğan şey o kadar beklemicek sanki… Bazen artık hemen doğurayim diyorum 😁
Htccndn elif123keslr Aynen öyle adanada yaşıyorum canım eylülün ortasına gelicez burda hala o kadar çok nem varki boğuyor resmen oturduğun yerden başına kovayla su döküyorlar duş alıyorsun üstünü giyinirken terliyorsun 😂
Tugba220 elif123keslr evet bende en ufak bı ağrıda korkuya kapılıyorum ilk gebelik de olunca insan daha tecrübesiz oluyor. Bu aralar bebek çok hareketli mesela onu bile sorguladım acaba normal mi diye
elif123keslr iremsevinc merhabalar gerçekten herkes aynısını yazmış ilk gebeliğim olduğu için endislendim biraz bende daha yeni doktor kontrolünden geldim 3 4 gün oldu o yüzden tekrardan gitmek istemedim maşallah bebise sağlıcakla kucağımiza alalım insalha yavrularımızi🤲😊🤱
Ahsennurr iremsevinc aramızda bir gün var bende 33+4 haftalık hamileyim şuan normal doğum görünüyor rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
elif123keslr Htccndn allah yardımcın olsun canim evet adana daha sıcak ben İstanbuldayım ama adana istanbuldan daha sıcak az kaldi sona yaklaşıyoruz bu kadar sabrettik birazdaha sabretcez artik 😊🤲 rabbim güzel ve kolay doğumlR nasip etsin bütün hamilelere sağlıcakla yavrunu kucağına al insalha 😊🤲👍
Eylulperisi Htccndn bende bi Adanalı olarak klimada bile suyum çıkıyor geceleri ALLAHIM yardımcımız olsun;)
elif123keslr Tugba220 evet ilk gebelik benmkide sizin aynı düşünüyorum bende ister istemez sorguluyosun herseyi sağlıkla al insalha yavrunu kucağına 😊🤱 rabbim bir ayazda doğum nasip etsin size 🤲🤰
elif123keslr Cansu-2600 sağlıcakla yavrularımızi kucağımıza almayi nasip etsin rabbim aynnn aşırı mide yanması çok var son zamanlarda ne yapsam bendede ise yaramıyor kutu kutu gaviscon bitirtim oda bana sadece 1 süreliğine idare ediyo sonrası aynı devam az kaldi sabır benmde 50 gün kaldi yazıyo uygulamada son 50 gün 😊🤱
Cansu-2600 elif123keslr Allah hepimize yardım etsin inşallah sağ salim alalım evlatlarımızı kucağımıza 🤲
Htccndn elif123keslr Teşekkür ederim canım benim evet az kaldı çok şükür biraz daha sabır edicez sanada rabbim kolay doğum nasip etsin yavrunu sağlıklı sıhhatli kucağına al inşallah ☺️🙏🏻
Abbasova_gunay elif123keslr bendede durum ayni bugun 33hafta olduk dun nisanim geldi erken dogulma riskim var haydi hayirlisi bugunde duzensiz sancilarim var 🥹🤲🏻bebishmi geliyor acaba