-rzrnmrt47 ayy ben bile çok sevindim hiç üzülmeyin gerçekten içiniz rahat olsun benim kızım şimdi 2.5 yaşında evde sürekli bi arkadaş istiyor. Şimdi 2. Yi düşünüyoruz ama diyorum keşke daha erken olsaydı birlikte büyürlerdi. Yanlız çocuğu oyalamak daha zor geliyo bana bilmiyorum ya. Hiç kafanıza takmayın ilk başlarda cefasını çekersenizde ilerse sefasını sürersiniz emin olun 😊🤗 tebrik ediyorum dua edin benimde 2. Olsun biran önce